Bij deze, misschien dat er meer mensen interesse hebben in dit supplement.
Ik heb op Lymenet er al eens een topic over geopend, maar het is een vrij duur supplement.
Het werkt voor mij meer dan super, maar duur is het wel met een groffe 400 euro op jaarbasis, en dan slik ik niet de volledige dosis.
Op alibaba.com zit een verkoper, groot bedrijf die pure PEA verkoopt vanaf een kilo tot 25 kg zakken aan toe.
Voor mensen die nog een spaarpotje hebben en of dit al slikken, ik kreeg een prijs door, 1 kilo voor 350 dollar inclusief shipping naar Nederland.
Dat is met de wisselkoers vandaag rond de 300 euro, met zoals ik 800 mg per dag verbruik ik ca 290 gram per jaar aan PEA.
Dat zou inhouden dat je voor minder als 100 euro per jaar PEA kan slikken, maar dan moet je wel in de buidel kunnen tasten.
Via Paypal is je aankoop dan nog gedekt qua verzekering mocht het zoek raken.
Ik heb zelf een capsulevuller en capsules, dit is geen grote investering en dan kan je heel veel supplementen toch wel goedkoper regelen.
Wie weet voor iemand een tip, duur supplement is en blijft het, maar zonder zou ik nog steeds verrekken van de pijn en niet kunnen functioneren.
Dus leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker en stukken goedkoper al moet iedereen wel drie keer slikken bij het bedrag denk ik.
Als je een kilo met drie man deelt zou het nog wel schelen, dan zit je op 100 euro p.p. waar je in mijn geval ruim een jaar mee door kunt.
Kosten drukken PEA.
Re: Kosten drukken PEA.
Ik zou het wellicht qua bedrag er nog voor over hebben, maar ben erg huiverig om zelf zoiets uit China te laten komen. Er is zo vaak vervuilde rotzooi uit dat land gekomen.... Ben al ziek genoeg 

-
Dat is ook vrij makkelijk praten als je het zelf niet slikt denk ik. Zelf kan ik niet zonder dus ik heb weinig keus verder er zijn weinig aanbieders. PEApure en Normast verder stopt het aardig, en is het duur zat. Verder geloof ik dat er maar enkele fabrikanten zijn en het gros van de grondstoffen voor de bekende merken gewoon van dezelfde fabrieken komt. Alleen voelt het dan safe omdat je dat zelf dus niet weet denk ik persoonlijk.. Het is GMO vrij, ze produceren heel veel PEA dus ik maak me geen zorgen. 

Het idee is wel goed maar het uitvoeren van je plan is nogal ingewikkeld...eerst 8750 dollar samenkrijgen met een gemiddelde van 100 dollar per persoon is 87,5 personen vinden die willen samenleggen (en vind maar eens ergens die halve persoon) met nu een dikke 100 leden op de site....
Dan als het voorgaande lukte die 87,5 personen afgewogen hun pea verzenden en hopen dat het idd pea is wat die chinees je verzond ...anders heb je problemen met 87,5 personen
Zelf heb ik ook wat twijfel als het uit china komt na het zien van wat reportages over neptroep
Moest het 2,5 kg zijn zou het risico minder groot zijn,maar ineens 25 ! Niet aan beginnen niem
Dan als het voorgaande lukte die 87,5 personen afgewogen hun pea verzenden en hopen dat het idd pea is wat die chinees je verzond ...anders heb je problemen met 87,5 personen
Zelf heb ik ook wat twijfel als het uit china komt na het zien van wat reportages over neptroep
Moest het 2,5 kg zijn zou het risico minder groot zijn,maar ineens 25 ! Niet aan beginnen niem

Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
Ze gaan al vanaf 1 kilo staat in de tekst.
Anoniem1992 schreef:Ze gaan al vanaf 1 kilo staat in de tekst.
Koorts,lyme ik zie het allemaal niet zo goed,las er over

-
Ja he, ik verwacht ook dat ik nog wel 1/3 van die kilo kwijt raak aan een andere Lymie.
Dan kan ik met het overige deel 2 jaar voort, en dan zie ik wel weer verder.

Anoniem1992 schreef:Ja he, ik verwacht ook dat ik nog wel 1/3 van die kilo kwijt raak aan een andere Lymie.
Ben je al nagegaan hoe lang je pea kan bewaren ?
-
Nee maar tis pure poeder, luchtdicht gaat dat niet bederven hoor. 

Hoi Anoniempje,
Ik wil wel mee doen als het kan. Ik stuur je een PB tje
Jozzie ☺
Ik wil wel mee doen als het kan. Ik stuur je een PB tje
Jozzie ☺
Terug naar “Supplementen en kruiden”