Inmiddels ben ik ruim 24 uur verder, en ik weet nog steeds niet of ik kwaad moet zijn, keihard moet lachen, medelijden met die gast moet hebben of 'm gewoon moet blocken.
Ik heb een boel meegemaakt aan goedbedoelde 'heb je dit al eens geprobeerd, want de buuv van tante Annie uit Grutverseveen heeft daar baat bij gehad', maar dit?! WTF zeg.
(originele tekst was in het Engels door een Spanjaard, daarom klinken sommige zinnen wat raar)
Het spijt me te horen over de ziekte van Lyme. Laat je fantasie niet de vrije loop, maar het feit dat het chronisch is geworden, komt naar mijn mening doordat je een astrale larve hebt die je energie opneemt. Je kunt deze zuiveren door naar het geluid via de onderstaande link te luisteren. Ik geef je wat advies om dit te doen:
- Doe dit wanneer je gaat slapen. Het maakt niet uit of je in slaap valt, het werkt op dezelfde manier.
- Gebruik luidsprekers.
- Zet het volume laag, maar zorg dat het duidelijk hoorbaar is.
Aangezien het een uur duurt, val je waarschijnlijk in slaap.
- Schakel het automatisch afspelen op YouTube uit, zodat YouTube daarna geen andere video afspeelt. Het idee is één uur „geluidstherapie“ en daarna stilte.
- Luister er maximaal één keer per week naar, totdat je voelt dat de symptomen verdwenen zijn.
Laat me weten wat de resultaten zijn als je het probeert.
Als je technische problemen hebt om dit te doen, laat het me dan weten en dan zoeken we samen naar een oplossing.
Probeer het eens, je hebt niets te verliezen!!!
https://www.youtube.com/watch?v=qMRSFG1 ... Zhcw%3D%3D
In de reacties onder de video vind je een korte uitleg.
En toch ben ik even gaan googlen, want ik wist even echt niet of het misschien een typo of vertaalfout was. Maar nee, het gaat echt over een astrale larve, da's een negatieve entiteit, en die voedt zich met je aura, en die eet dus je energie op.
Dus ik ben al dik 20 jaar ziek, maar kan dat zo even ongedaan maken door een paar keer een youtube-videootje te kijken. Verdorie, waarom heeft niemand me dat eerder verteld?!