Een cartoon verwijderd?

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van Lymeforum.nl.
Sproetje

Een cartoon verwijderd?

Berichtdoor Sproetje » Vr 27 Mar 2015, 18:54

Leia,

Ik ging even het lyme humor topic lezen om mezelf op te beuren.
Nu zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn mooie plaatje, die je overal kunt vinden online onder lyme humor was verdwenen, het gaat om dit plaatje:

Afbeelding

Of komt dat misschien doordat ik veranderd ben van virusscanner?

PS

Nu zie ik ook dat er van andere mensen die iets grappigs hebben gepost, het ineens is verdwenen.
Maar misschien ligt het aan mijn nieuwe scanner, het zou kunnen.
Hopelijk is het niet "zomaar" verwijderd

Leia
Moderator

Re: Een cartoon verwijderd?

Berichtdoor Leia » Vr 27 Mar 2015, 21:58

Beste Sproetje,

Dank voor je feedback-berichtje. Wat vervelend dat dat humoristische plaatje niet zichtbaar was op zo'n moment dat je jezelf ermee wilde opbeuren!

Het duurde even voordat ik kon ontdekken waar het aan ligt. Ik heb het lyme-humor onderwerp bestudeerd en de daar door jouw geplaatste berichten uitgeplozen.

Wat ik zie is dat je in je bericht dat je hier bij feedback hebt geplaatst, een andere link naar dezelfde afbeelding hebt gebruikt dan in je oorspronkelijke bericht in het lyme-humor onderwerp.

Daarom denk ik dat het ligt aan dat de oude link naar de afbeelding op internet niet meer bestaat.

Ik heb voor jou de link die je hier hebt gebruikt, toegevoegd in jouw oude bericht waar dezelfde afbeelding stond, zodat deze weer zichtbaar is.

Wanneer je meer berichten van jou ziet waarbij de link niet meer werkt, maar je ziet wel de afbeelding nog op internet, dan kan je door je bericht te wijzigen de link veranderen. Zodat met een werkende link de afbeelding weer zichtbaar is.

En dit geldt uiteraard ook voor andere leden die hetzelfde probleem meemaken.

Groetjes,
Leia

Leia, moderator

Sproetje

Re: Een cartoon verwijderd?

Berichtdoor Sproetje » Za 28 Mar 2015, 16:23

Leia,

Leia schreef:Daarom denk ik dat het ligt aan dat de oude link naar de afbeelding op internet niet meer bestaat.

Ja, nu zie ik het ook.

Sorry!

Terug naar “Feedback”