Tekst niet verschenen

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van Lymeforum.nl.
paperwhite

Tekst niet verschenen

Berichtdoor paperwhite » Zo 09 Nov 2014, 12:36

Heb net 12.30 een lange tekst gepost maar deze staat er niet op.

Leia
Moderator

Re: Tekst niet verschenen

Berichtdoor Leia » Zo 09 Nov 2014, 13:11

Paperwhite, dank voor je feedback. Dat is balen zeg, vooral bij een lang bericht. Ik heb gekeken en heb zelf niet kunnen ontdekken waar dit aan gelegen heeft. Wel merk ik dat de site op sommige momenten langzaam laadt.
Ik zal dit aan Marco vragen.

Ik zie dat je even later wel een kort bericht kon plaatsen in dezelfde categorie nl. “Algemeen Lyme-Borreliose”. Zou je willen proberen om je bijdrage opnieuw te plaatsen? Maak de tekst voor de zekerheid eerst in bijv. word of dergelijke, en knip en plak hem daarna pas in het berichtenvak.

Laat ons weten als hij opnieuw niet verschijnt.

Edit: P.S. Het kan zijn dat het schrijven langer duurt dan 20 minuten en dan verloopt de sessie. Normaal is dit geen probleem omdat je d.m.v. een cookie weer automatisch inlogd. Echter, als automatisch inloggen uitstaat, dan werkt dit helaas niet.

Leia, moderator

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 09 Nov 2014, 21:50

Dank je wel Leia. Ik had tussen het schrijven een lange telefoon, dus de 20 minuten waren zeker overschreden

Marco
Beheerder & Moderator

Berichtdoor Marco » Zo 09 Nov 2014, 22:05

Da's balen... komt inderdaad door die sessie timeout. Als je de volgende keer in logt met optie 'Log mij automatisch in bij ieder bezoek.' aangevinkt, dan komt dit als het goed is niet meer voor. Toch is het eigenlijk altijd beter om een lange tekst in Word of een andere tekstverwerker te schrijven. Balen Balen... overkwam mij vroeger ook wel eens...

hope

Berichtdoor hope » Do 31 Mar 2016, 00:30

Ik heb dit ook vaak voor, heel vervelend!
Ik kan mij niet automatisch laten inloggen, want dit is niet mijn tablet...
En als ik een bericht typ in mijn verhaal, is dit meestal lang... En dat krijg ik niet zo snel getypt en dan ben ik te moe om het te herbeginnen.
Spijtig...

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Do 31 Mar 2016, 00:53

Voordat je de (lange) tekst gaat plaatsen voor de zekerheid de ingevoerde tekst met de linker en daarna de rechter muisknop selecteren en 'kopieren' (of 'knippen' en vervolgens plakken!) zodat de tekst onder de rechtermuisknop zit voor het geval er een log out plaatsvindt.

Met de rechtermuisknop plakken en de weggegane tekst is/staat er plotseling weer in zijn geheel :-)

Mijn geheugen werkt alleen niet altijd mee aan deze preventieve actie...
Laatst gewijzigd door VerlorengezondheidM op Do 31 Mar 2016, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

hope

Berichtdoor hope » Do 31 Mar 2016, 01:57

Dank je wel, vgm!
Ik heb alleen geen " muis" op de tablet.
Domme vraag, maar hoe moet het dan?

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Vr 01 Apr 2016, 20:01

Beste Hope,

Dank voor je vraag. Geen domme vraag hoor.
Ik heb helaas nog geen verstand van tablets. Heb je een ctrl-a (selecteren), ctrl-c (kopiëren) en ctrl-v (plakken) die je kan gebruiken?
En ik weet niet of het werkt, maar misschien kan je proberen of het verschil maakt als je wanneer je een bericht typt af en toe op "Voorbeeld" klikt?

Vriendelijke groet,
Leia

Leia, moderator

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 23 Apr 2016, 16:18

Ik heb eigenlijk een soort gelijk probleem met het plaatsen van een bericht van 15:38
wordt ik automatisch binnen enkele seconden uitgelogd, waardoor het bericht niet geplaatst kan worden
ik zie geen: "log mij autoatisch in bij ieder bezoek"
Ik moet dit bericht ook heeeeel snel plaatsen, anders word ik weer uit gelogd

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 23 Apr 2016, 17:32

Knippen en plakken voor het bericht wordt geplaatst, indien nodig opnieuw inloggen en wederom plakken ;-)
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Feedback”