bron: facebook pagina Ziekte van Lyme
Schokkende onderzoeks-resultaten onder Lyme patiënten 2016
Het gemiddelde cijfer dat wordt gegeven door de patiënten voor de Gezondheidszorg in Nederland is een 2.5 !
In en in triest, maar begrijpelijk als er geen hulp is voor chronische Lyme patiënten.
Een cijfer voor de gezondheid van de Lyme patiënten op dit moment? Een 4.8
42% van de patiënten worden vanwege de financiële situatie geremd in het kiezen en starten van een behandeling.
47% heeft meer dan 5000 euro uit eigen zak uitgegeven.
45% heeft het afgelopen jaar eraan gedacht om een einde aan het leven te maken!! Vanwege de uitzichtloze situatie.
Wat een vreselijke trieste uitkomst en wat een schande voor de Nederlandse overheid dat er geen hulp wordt geboden aan Chronische Lyme patiënten!
Als de overheid zou willen, zouden ze vandaag nog de IDSA/CBO richtlijn kunnen vervangen door die van ILADS.. Dat zou een hoop nieuwe slachtoffers schelen en dan zou er eindelijk rechtvaardigheid komen voor al die patiënten die nu aan hun lot worden overgelaten.
https://www.youtube.com/watch?v=9haIaHfkwcU
Schokkende onderzoeks-resultaten onder Lyme patiënten 2016
-
- VerlorengezondheidM
Re: Schokkende onderzoeks-resultaten onder Lyme patiënten 2016
Hier ook in totaal 5000,- euro, notabene bij overal waar ik baat bij heb, daarvan wordt niks vergoed........
Laatst gewijzigd door VerlorengezondheidM op Di 03 Mei 2016, 22:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Dank je voor het plaatsen.
Het zijn gruwelijke percentages idd.
Iemand uit mijn straat sprak me vanmorgen aan over hoe het nu met me gaat.
Dat is nog niet zo gemakkelijk uit te leggen aan een leek.
Wel vond ik een YouTube filmpje dat miss. ook wel hier op het topic past:
https://www.youtube.com/watch?v=44CiA4XqNPo
Deze heb ik aan hem gestuurd, het is gewoon heel moeilijk om het onder woorden te brengen zo snel.
Het filmpje geeft een paar klachten in grote lijnen weer.
Er zijn veel meer klachten, maar dan zou het filmpje te lang worden en niemand die daar dan nog naar wil kijken
Deze heb ik aan hem gestuurd, het is gewoon heel moeilijk om het onder woorden te brengen zo snel.
Er zijn veel meer klachten, maar dan zou het filmpje te lang worden en niemand die daar dan nog naar wil kijken
-
Sproetje schreef:Dank je voor het plaatsen.
Graag gedaan Sproetje.. en ja percentages zijn werkelijk schikbarend.
Het is zeker niet makkelijk uit te leggen hoe het gaat en wat je voelt.
Video link geeft dit goed weer vind ik.. bedankt voor het plaatsen ook.
De grote lijnen zijn vaak genoeg voor iemand en ja, in detail gaan is te lang dradig voor een leek.
Je kunt beter je been breken zeg ik altijd.. dan ziet men iig een paar krukken en gips en weet zonder te vragen wat er loos is.
Bij ons ziet men weinig vd buitenkant... nou in mijn geval een belabberd ziek uitziende kop en maf lopen.
Men zegt altijd "last van je rug?" .
Vaak zeg ik gewoon ja en laat het daarbij.
Omdat waar ik woon een vrij klein gemeenschap is van "ons kent ons" .. gaat het verhaal al snel in de rondte. Dat is dan een stuk makkelijker dan.. hoef je minder uit te leggen.
Terug naar “Artikelen en Linkjes”