Paperwhithe, ik snap dat je het zelf wilt kweken,en de wortels? Wat moet je daarmee doen? Eerst drogen en dan op alcohol zetten?
Of net als troptard erop kauwen? Ja dat is de makkelijkste manier. Als het maar werkt. Alleen hoe weten jullie dat?
Bij mij is het zo dat mijn therapeut het met de asyra kan testen of het iets met me doet, en of het verbeterd is na 3 maanden .
Ik merk ook zelf wel, als ik goed naar mijn lichaam luister, wat het met me doet, daar ontwikkel je een 6e zintuig voor heb ik gemerkt.
Als hetgeen wat ik inneem me tegenstaat, of ineens gaat tegen staan, hou ik ermee op. Dat voelt dan niet goed.
Dat heb ik bij een paar dingen al gemerkt.
Zo heb ik een B- complex met wat mineralen extra erin, als ik het alleen maar ruik wordt ik al misselijk. Ik zet me er telkens overheen, maar ik weet dat er iets inzit wat gewoon niet goed voor me is, moet nog even uitvogelen wát.
Anoniem, misschien zie ik je op de therapeutenbeurs in Apeldoorn. Heb je een Rode Roos op? Dan kan ik je herkennen......

Trouwens, de kaardebol van Cruidhof die ik heb van 500ml. Kost via internet rond de 32 € valt dus mee, dan heb je een richtlijn.
ik denk dat ik Zondagmiddag kom. Hoewel.... Zaterdagmiddag kan ook....ik ben laat in de ochtend pas een 'gewoon mens' . Er is ook een stand met een asyrasysteem, dus kan je je hart ophalen, je zult versteld staan Anoniem wat het allemaal kan opsporen, of heb je er al over gelezen?
Daisy
Daisy