abx schreef:Beste Sproetje,
Wat betreft het afsplitsen, Dit is deels ook op mijn verzoek gedaan.
Ooooooooooo, nu komt de aap uit de mouw.......
Daar is een naam voor, wist je dat?
abx schreef:Ik wilde reageren op jouw in mijn ogen lelijke verwijt aan Josie, en discutabele stelling over doxy.
Lelijke verwijt???? Welk verwijt bedoel je precies??? Verklaar je nader!!
Discutabele stelling over doxy???? Ook op deze beschuldiging aan mijn adres wil ik graag een antwoord.
abx schreef:Omdat ik ook vond net als jij dat dit niet paste in de topic van minoes heb ik verzocht om afsplitsing.
Heel vreemd hoor, je had part nog deel aan het topic van Minoes, maar vraagt wel om afsplitsing van mijn post in datzelfde topic.
Je had er totaal niets mee te maken, en toch moest het zoals jij het wilde en de moderator ging er in mee, achter mijn rug om, en dan de titel is nieteens de titel waar het onderzoek voor staat. Ik wil geen topic op die manier op mijn naam hebben staan.
Als ik een topic over dat onderwerp wilde had ik dat wel gedaan.
En Josie doet het ook niet en jij ook niet, maar wel vragen om afsplitsing van mijn berichten.
abx schreef:Ik neem dus ook de VOLLE verantwoording voor dit afgesplitste topic.
Leia en Marco zijn eind verantwoordelijk neem ik aan, ik dacht dat jij dat niet was, of wel? Ik begin ondertussen hier wel sterk aan te twijfelen eerlijk gezegd.
Ik weet niet wat je hebt gezegd tegen hun, maar ik vind het allemaal nogal vooringenomen.
abx schreef:Het is niet zo dat Leia onder jouw naam een nieuw topic is gestart, en als zoals jij ook claimt jij niet de topic starter bent kan de titel dus ook niet fout zijn.
Ze heeft zonder mijn medeweten een nieuw topic geopend onder mijn naam, dat ze mijn naam heeft gebruikt kan iedereen zien.
Met nb een titel die de onderzoeken niet dekt.
abx schreef:Als jij dat wilt kan ik verzoeken om een "leeg" bericht van mij ervoor te plaatsen, zodat jij ook formeel niet de starter lijkt. Ik maak dan een leeg bericht waar alles onder kan.
O ja, dat was ik alweer vergeten, wanneer jij iets vraagt kan alles.
PS
Trouwens, weet je wat een lelijk verwijt is? Kijk hier maar eens:
viewtopic.php?f=5&t=377&start=10Maar daar val je niet over.
En over die discutabele stelling over doxy, het ging over garinii en welke soort ab
Je bent ineens overgegaan op het woord doxy, dat was niet de kern van mijn allereerste post.
Je zit de hele boel over te nemen.
En waarom?